כן כן, תוך שעתיים. ואין מינימום. בדיוק נגמרו השניצלים לצהריים? אפשר להזמין. נגמרו החיתולים? תאתגרו אותנו.
למפת איזורי החלוקה

תקנון מועדון לקוחות AM:PM

ברוכים הבאים למועדון לקוחות AM:PM (להלן - "המועדון" או "מועדון לקוחות AM:PM ") 

  1. כללי
    1. 1.הוראות התקנון ותנאי השימוש שלהלן מטרתם להגדיר את הזכויות והחובות של חבר המועדון בכל הקשור להצטרפותו למועדון הלקוחות, לחברות במועדון הלקוחות ולשימוש בו (להלן: "התקנון"). 
    2. 1.מועדון הלקוחות הנו חלק מ"מועדון לקוחות דור אלון" (להלן: מועדון לקוחות דור אלון") אשר מופעל על ידי חברת דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ (להלן: "דור אלון") אשר ניתן לעיין בתנאי השימוש בו (התקנון) ומדיניות הפרטיות שלו. להסרת ספק מובהר כי תקנון מועדון הלקוחות דור אלון ומדיניות הפרטיות שלו יפעלו ויחולו גם על המועדון, וזאת לאור היותו חלק ממועדון הלקוחות דור אלון, ולכן מסמכים אלה יחייבו גם את המשתמשים במועדון. 
    3. 1.ההצטרפות וההשתתפות במועדון הלקוחות וקבלת ההטבות מכוחן, יהיו בהתאם ובכפוף לקבלת מלוא התנאים המפורטים בתקנון זה וכפי שיהיו מעת לעת. 
    4. 1.עם הצטרפות למועדון מקבל החבר על עצמו את תקנון המועדון המפורט להלן ומהווה הסכם מחייב בין הצדדים. תקנון זה מהווה תנאי הצטרפות למועדון הלקוחות וכל חבר אשר חתם על טפסי ההצטרפות והשלים את תהליך ההצטרפות נחשב כמי שראה, הבין, קרא והסכים להוראות תקנון זה, לרבות שינויים אשר יחולו בו מעת לעת. 
    5. 1.החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מהוראות תקנון זה ו /או חלק מהם לרבות שינוי הטבות המגיעות ו /או יגיעו לחברי המועדון בכל עת ובכל דרך שתבחר, על פי שיקול דעתה הבלעדי ובכפוף לכל דין. החברה תעדכן את תקנון המועדון בהתאם לשינויים שיתבצעו בו, ותודיע על שינויים אשר יהיו מעת לעת בגינם נדרשת הודעה בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, ובאמצעות אמצעי הדיוור העומדים לרשותה ו /או לרבות אלו שציינו חברי המועדון בעת שנרשמו למועדון. על אף האמור ובכל מקרה שהוא, החל ממועד שינוי התקנון יחייב הנוסח המפורסם החדש. נוסחו המחייב של התקנון הוא זה שיהא מצוי מעת לעת במשרדי החברה כמפורט להלן. ניתן לעיין בנוסח התקנון, ללא תשלום במשרדי החברה, בחנויות המועדון כפי שתהיינה מפורטות באתר המועדון מעת לעת, כהגדרתו להלן, ובאתר שכתובתו: אתר am:pm (להלן: "אתר המועדון" או "האתר"). 
    6. 1.כל חבר מועדון אחראי להתעדכן בהוראות התקנון כפי שיהיו מעת לעת ובהטבות המגיעות לו מכוח חברותו במועדון. 
    7. 1.החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את פעילות המועדון בכל עת ובכל דרך שתבחר, על פי שיקול דעתה הבלעדי, בהודעה מראש ובכפוף לכל דין.  הפסקת פעילות המועדון ביוזמת החברה תאפשר לחבר לממש את הנקודות /ההטבות שצבר כאמור בתקנון זה ובכפוף לכל דין. 
    8. 1.במקרה של סתירה ו /או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהם בכל אמצעי המדיה, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין. 
    9. 1.החברה תהא רשאית לשנות את שם המועדון, סמלי המועדון וכיו"ב. 

 

  1. ניהול והפעלת מועדון הלקוחות
    1. 2.מועדון הלקוחות הינו בבעלות ומנוהל על ידי חברת דור אלון ניהול מתחמים קמעונאיים בע"מ, מספר חברה 512869439, מ- Green Work  פארק, בנין B, ת.ד 10 יקום 6097200 (להלן ולעיל: "החברה"). 
    2. 2. בכל פנייה הנוגעת למועדון הלקוחות ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה, מס' טלפון 03-6274701, בפקס: 03-5488979, או בדוא"ל שכתובתו info@ampm.co.il, בכתובת כמפורט בסעיף 2.1 לעיל. פנייה מקוננת באמצעות טופס ליצירת קשר המצוי בקישורam:pm אתר (להלן: "שירות לקוחות"). 
    3. 2.החברה הינה הבעלים של מאגר מידע רשום כדין במסגרתו ייאסף וינוהל המידע אודות חברי המועדון (להלן: "מאגר המידע"), והכל בהתאם למדיניות הפרטיות של המועדון המהווה חלק בלתי נפרד מהתקנון. 

 

  1. הצטרפות למועדון
    1. 3."חבר מועדון" הינו -  אדם פרטי (יחיד בלבד) אשר מקיים את כלל התנאים הקבועים בסעיף זה, מילא טופס בקשה להצטרפות למועדון והשלים את תהליך ההצטרפות באמצעות הקישור הייעודי לטופס הצטרפות שנשלח אליו לטלפון הנייד /לדוא"ל או ביצע והשלים בעצמו את כל תהליך הרישום למועדון באתר ו /או באפליקציה ועמד במכלול תנאי המועדון בהתאם לתקנון זה. 
    2. 3.נכון למועד זה ההצטרפות למועדון הנה ללא תשלום מדי הצטרפות כלשהם. אולם, החברה תהא רשאית לעדכן זאת מעת לעת.
    3. 3.הצטרפות למועדון הלקוחות אפשרית מספר פעמים, אולם הטבת ההצטרפות, ככל שתהיה כזו, תינתן לכל אדם פעם אחת בלבד, גם אם יבחר לבטל /לסיים את חברותו במועדון ולהצטרף בהמשך שוב למועדון. 
    4. 3.חבר המעוניין לבטל את החברות במועדון יעשה זאת באחת הדרכים בהן הצטרף למועדון כמפורט בסעיף                                 להלן. 
    5. 3.כל אדם, מעל גיל 18, למעט תאגיד, זכאי להצטרף למועדון לקוחות am:pm, והכל בכפוף לתנאי תקנון זה.
    6. 3.לא תינתן חברות ללקוחות שאינם פרטיים כגון: תאגידים, ארגונים, בתי עסק וכדומה. 
    7. 3.ההצטרפות למועדון תהיה באמצעות הגעה לאחת מחנויות המועדון פיזית ו /או כניסה לאתר האינטרנט של AMPM  /אפליקציה, הותרת פרטים נדרשים והשלמת ההצטרפות באמצעות כניסה לקישור הייעודי לטופס ההצטרפות שישלח לטלפון הנייד או לדוא"ל ומילוי טופס הצטרפות או מילוי והשלמת כל תהליך הרישום באתר המועדון ו /או היישומון. החברה שומרת על זכותה לאפשר הצטרפות בכל דרך אחרת שתראה לנכון באופן ידני או ממוחשב. לא תישמע כל טענה כלפי החברה ו /או מי מטעמה לעניין אי קבלת הטבת מועדון מחמת אי השלמת הליך ההצטרפות כאמור לעיל. 
    8. 3.החברה שומרת על זכותה לסרב לאשר את רישומו של לקוח כחבר מועדון בכל סיבה שהיא בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. בין היתר תהא רשאית החברה לסרב לאשר הצטרפות או לבטל חברות של יחידים אשר נתפסו בגניבה, ברמאות, בהונאה, העברת מספר חבר לאדם אחר, של מי שביצע רכישות אשר לא כובדו או של מי שעורך קניות סיטונאיות באמצעות הזדהות כחבר המועדון או מי שעשה שימוש לרעה בחברותו במועדון.
    9. 3.ההצטרפות למועדון מותנית במילוי טופס הצטרפות במסגרתו מסירת פרטים אישיים וביניהם: שם פרטי ומשפחה, כתובת דוא"ל, מספר טלפון, תעודת זהות, כתובת, אמצעי תשלום, מין, תאריך לידה ופרטים מזהים נוספים, כפי שיידרשו מעת לעת, ובמקביל יתבקשו המצטרפים ליתן אישור לקבלת דיוור של חומרים פרסומיים ואחרים בקשר עם הטבות המועדון וכיוצ"ב, באמצעי המדיה השונים, הכל בהתאם למדיניות הפרטיות של המועדון, המהווה חלק בלתי נפרד מהתקנון. 
    10. 3.האחריות על מילוי פרטים נדרשים ועדכונם על גבי טופס השארת הפרטים בחנות והבקשה להצטרפות הינה על החבר אשר מתחייב למסור אך ורק פרטים נכונים ומדויקים. החבר מאשר כי הפרטים שמסר הינם נכונים, עדכניים ומלאים והוא מאשר כי יעדכן בדבר כל שינוי בפרטים אלו. לא תישמע כל טענה כלפי החברה ו /או מי מטעמה לעניין אי קבלת דיוור ו /או הטבות המועדון מחמת טעות /מילוי חלקי /אי מילוי בפרטי זיהוי החבר ו /או אי עדכונים על ידי החבר ובמקרה כזה החברה לא תהיה אחראית לכל נזק ו /או אובדן זכויות שיגרם לחבר המועדון עקב כך. 
    11. 3.תוקף החברות במועדון הנו ממועד השלמת ההצטרפות וללא הגבלת זמן, למעט – במקרה בו נשללה ובוטלה על ידי החברה וחברותו של חבר המועדון ו /או במקרה בו חבר המועדון ביקש בכתב לבטל את חברותו במועדון הלקוחות בהתאם להוראות תקנון זה וכן בכפוף לכל דין. (הלן: "תקופת החברות במועדון הלקוחות"). 
    12. 3.התקנון מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי החברות וההצטרפות למועדון, וכל חבר מועדון יחשב כמי שקרא והסכים להוראות התקנון במלואן.

 

  1. פרטיות 
    1. 4.לחברה ולמועדון מדיניות פרטיות, אשר תחול על חבר המועדון, כלקוח של החברה, בענייני פרטיות ומידע פרסומי, לרבות בכל הקשור לרישום ו /או להצטרפות ו /או לחברות ו /או לשימוש במועדון הלקוחות; מדיניות הפרטיות של החברה הינה חלק בלתי נפרד מתקנון זה ומופיעה בעמוד הראשי של האתר וזמינה בקישור להלן:                                                                                   (להלן ולעיל: "מדיניות הפרטיות של החברה" ). 

 

  1. תוקף החברות במועדון
    1. 5.החברות במועדון היא אישית והזכויות מכוחה מוקנות אך ורק לחבר המועדון, אשר פרטיו מופיעים ברישומי המועדון, כפי שנמסרו על ידי החבר בעת ההרשמה למועדון ובכפוף לתאנים ולמגבלות המופיעים בתקנון זה. 
    2. 5.החברות במועדון לא ניתנת להעברה בצורה כלשהי, לרבות לא בדרך של מכירה או ההעברה ללא תמורה לצד השלישי. אימות החברות במועדון לצורך מימוש ההטבות תיעשה באמצעות: הצגת תעודת זהות של חבר המועדון או מסירת טלפון או כל דרך אחרת שתראה החברה לנכון. 

 

  1. הטבות מועדון הלקוחות
    1. 6.החברות במועדון מזכה בהטבות ו /או בקופונים ו /או במבצעים שונים, כפי שיפורסמו על ידי המועדון מפעם לפעם. 
    2. 6.מימוש ההטבות לחברי מועדון הלקוחות, מותנית, בין השאר, בנוכחותו של חבר המועדון, זיהויו כחבר מועדון כאמור בסעיף 5.2 לעיל והתאמה לפרטי חבר המועדון הרשומים במערכת החברה, בתנאי שחברותו במועדון הלקוחות בתוקף. 
    3. 6.הזכאות לקבלת ההטבות מותנית בהזדהות כחבר מועדון, טרם ביצוע התשלום בגין הרכישה בקופה בחנויות המועדון. 
    4. 6.החברה רשאית להגביל את ההטבות ו /או המבצעים ולהתנותם בתנאים שונים ו /או להפסיק ולשנות את אופיו ו /או גובה ההטבות שניתנות וייתנו לחברי המועדון ו /או לערוך שינויים כלשהם בהטבות להם זכאים חברי המועדון והכל על פי שיקול דעתה הבלעדי בהתאם להוראות הדין. הטבות חברי המועדון יפורסמו על ידי החברה באמצעי פרסום שונים כפי שתראה לנכון החברה. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, פרסום במקום גלוי לעין בחנויות המועדון ו /או באתר האינטרנט של המועדון ו /או באפליקציה של המועדון ו /או באמצעות דיוור ישיר ו /או במקום גלוי ליד הקופות בחנויות המועדון ו /או באחד מהם, לפי העניין והכל לפי בחירת הנהלת המועדון, ייחשב כמספק והחבר המועדון לא ישמע בטענה כי לא ידע אודות האירוע נשוא הדיווח ו /או הפרסום ו /או ההודעה כאמור. 
    5. 6.ידוע לחבר כי החברה שומרת לעצמה את הזכות לתת הטבות נוספות לחלק מחברי המועדון, על פי שיקול דעתה מעת לעת. 
    6. 6.נכון למועד זה, בעת הצטרפות חבר המועדון למועדון הלקוחות, בהתאם להוראות ולתנאי תקנון זה, ייהנה חבר המועדון מהטבות שונות, שהעיקריות ביניהן הינן:
      • 10% הנחה ממחיר מחירון של החנות על פירות וירקות. 
      • קופונים אישיים (הניתנים למימוש אישי וחד פעמי) וכן הטבות משתנות מעת לעת.
      • דמי משלוח מוזלים בסך של 15 ₪  ( במקום 30 ₪ ) ברכישה מעל 200 ₪ למשלוח ומשלוח חינם בקניה מעל 400 ₪ בהזמנה באפליקציית ו/או באתר שכתובתו www.ampm.co.il (להלן: "אתר הרשת") בכפוף למסמך תנאי שימוש באתר /אפליקציה המפורסם באתר הרשת. על מנת לממש את ההטבה יש להזין את מספר החבר התקף בעת הרכישה בהזמנה באפליקציית ו/או באתר, וכן בכפוף להזדהות באמצעות הצגת תעודה מזהה בעת קבלת המשלוח.  
    7. 6. אין כפל מבצעים והטבות.
    8. 6.ההטבות  ניתנות בכל סניפי הרשת. עם זאת, יובהר כי ייתכנו הטבות בלעדיות  להזמנות באמצעות האתר ו/או אפליקציית המשלוחים.

 

  1. ביטול חברות במועדון
    1. 7.כל חבר מועדון יהא רשאי להפסיק את חברותו במועדון באמצעות מסירת הודעה על כך לחברה באמצעות דוא"ל לשירות הלקוחות של החברה.
    2. 7.הודעת החבר על הפסקת חברותו במועדון תחשב כהודעת ויתור על זכויותיו והטבותיו שנצברו במועדון הלקוחות. 
    3. 7.לחברה שמורה הזכות, בכל עת, להגביל ו /או לסרב ו /או לבטל את חברותו של חבר מועדון מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות במקרים הבאים: (א) חבר המועדון מילא ו /או מסר פרטים כוזבים ו /או שגויים ו /או שאינם נכונים; (ב) חבר המועדון הצטרף יותר מפעם אחת למועדון הלקוחות; (ג) תשלום דמי ההצטרפות לא כובד מסיבה שהיא; (ד) ביצוע מעשה ו /או מחדל שיש בהם ניסיון לפגוע ו /או פוגעים בחברה ו /או במועדון הלקוחות ו /או במי מטעמה של החברה; (ה) שימוש לרעה במועדון הלקוחות ו /או בחברותו בו; (ו) חבר המועדון הפר הוראה מהוראות תקנון זה; (להלן: "ביטול החברות במועדון הלקוחות על ידי החברה"). החברה לא תהיה מחויבת במתן הודעה ו /או התראה כלשהי לחבר המועדון טרם ביטול החברות במועדון הלקוחות על ידי החברה.  
    4. 7. עם ביטול החברות במועדון הלקוחות על ידי החברה כל זכויות חבר המועדון ו /או כל ההטבות במועדון הלקוחות ו /או הנקודות האישיות שנצברו לזכות חבר המועדון  - תבוטלנה ובמקרה כאמור החברה לא יכול להעלות כל טענה ו /או דרישה כלפי החברה ו /או מי מטעמה לקבלת פיצוי כספי ו /או שווה כסף בגין הטבות שלא הספיק לנצל. 

 

  1. שירות לקוחות של מועדון הלקוחות
    1. 8.שירות הלקוחות של מועדון הלקוחות עומד לרשות חברי המועדון בימי עסקים בלבד, בימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-16:00 בימי שבת, חג או סגר, שירות הלקוחות של מועדון הלקוחות יהיה סגור.  
    2. 8. ניתן לפנות לשירות הלקוחות של מועדון הלקוחות בהתאם לאמצעי ופרטי ההתקשרות המנויים בסעיף 2.2 לעיל. 
    3. 8.פנייה של חבר מועדון לשירות הלקוחות של מועדון תעשה באמצעות הזדהות של חבר המועדון על ידי מסירת פרטי התקשרות וכל פרט מזהה שיידרש על ידי שירות הלקוחות. 

 

  1. קניין רוחני
    1. 9.כל זכויות הקניין הרוחני של מועדון הלקוחות של החברה, מכל מן וסוג שהוא, לרבות סימן המסחר (בין אם רשום ובין אם לאו), המוניטין, השם המסחרי, סמלים, פטנטים, עיצובים, צילומים, תמונות, סרטונים, זכויות היוצרים, המדגמים, טפסי רישום, השיטות והסודות המסחריים וכל פרט אחר הקשור למועדון הלקוחות, הינם רכושה הבלעדי וקניינה של החברה ובבעלותה של החברה (להלן: "זכויות קניין רוחני של החברה"), וחל איסור לעשות בהם כל שימוש מכל מן וסוג שהוא. 
    2. 9.חבר המועדון מאשר ומתחייב כלפי החברה כי לא יעשה על ידו ו /או על ידי מי מטעמו כל פעולה ו /או שימוש ו /או מעשה מכל מן וסוג שהוא בזכויות הקניין של החברה, בכל דרך ו /או אמצעי שהוא. 
    3. 9.החברה עושה כמיטב יכולתה על מנת לכבד זכויות של צדדים שלישיים. ככל שחבר מועדון ו /או גוף כלשהו טוען לזכויות בתוכן מסוים המוצג במסגרת המועדון ו /או מתנגד לשימוש שהחברה עושה בו כאמור, עליו ליידע את החברה על כך באמצעות מסירת הודעה בכתב לכתובת הדואר האלקטרוני של החברה, תוך ציון מדויק של מיקום החומר הפוגע, פירוט מהות הפגיעה וציון כתובת דואר אלקטרוני למענה. ככל שתימסר לחברה הודעה כאמור, תיבחן הפניה תוך זמן סביר, ואם יימצא כי השימוש בתוכן המדובר אכן נוגד את זכויותיו של צד שלישי כלשהו, התוכן יוסר מהמועדון. 
    4. 9.אין באמור בסעיפים אלו כדי לגרוע מזכויותיה של החברה ו /או מהוראות כל דין ובנוסף להם יחולו ההגבלות ו /או האיסורים הקבועים בדין בקשר עם זכויות קניין רוחני של החברה.  

 

  1. אחריות
    1. 10.החברה עושה כמיטב יכולתה על מנת לספק לחברי המועדון חוויה איכותית, עדכנית, מתאימה ובטוחה במסגרת המועדון. 
    2. 10.מבלי לגרוע מהאמור לעיל, ידוע למשתמשים ולחברי המועדון כי המועדון, לרבות כל תוכן ו /או שירות ו /או מוצר ו /או הטבה המופיעים בו, מותאמים למדינת ישראל ומיועדים לשימוש במדינת ישראל, אלא אם כן צוין אחרת, וניתנים במצבם כפי שהם ובכפוף לזמינותם (As Available ו- As ls). החברה עושה מאמצים על מנת שהתוכן המופיע במועדון יהא נכון, מדויק ועדכני, ואולם אינם מתחייבים לכך, ויתכן כי התוכן אינו שלם ו /או שנפלו בו טעויות טכניות או אחרות, והחברה לא תישא באחריות כלשהי לעדכניות, דיוק ושלמות המידע המצוי במועדון.  
    3. 10.החברה, בעלי מניותיה, מנהליה וחברות בנות ו /או חברות אם ו /או חברות קשורות שלה ו /או כל מי מטעמם, לא יישאו בכל אחריות שהיא, מפורשת או משתמעת, לנזק ו /או אובדן, ישיר או עקיף, לרבות נזק נלווה, תוצאתי, אקראי או פיצויים עונשים (ובכלל זה ומבלי לגרוע מכלליות האמור, פיצויים בגין הפסד עבודה ועסקים, הפסד רווחים, הפסקות והפרעות עבודה, הפסד ו /או איבוד מידע עסקי, פגיעה במוניטין, וכל הפסד ו /או נזק כספי אחר), הנובעים ו /או הקשורים, במועדון, בכל תוכן ו /או שירות ו /או מוצר ו /או הטבה המופיעים בו, או בכל שימוש בהם. 
    4. 10.המשתמשים וחברי המועדון מתחייבים לציית להוראות הדין החלות על השימוש באפליקציה ובאתר, לרבות לתנאי השימוש. החברה אינה אחראית לכל פעילות בלתי חוקית שתתבצע, ככל שתתבצע, על ידי מי מהמשתמשים ו /או חברי המועדון ו /או כל גורם אחר במסגרת המועדון. 
    5. 10.המשתמשים וחברי המועדון מתחייבים, כי יפצו וישפו את החברה ו /או כל מי מטעמה בגין כל נזק הפסד, אובדן רווח, תשלום ו /או הוצאה, פגיעה במוניטין, פגיעה כלכלית ו /או מסחרית, לרבות מתוקף כל דרישה, תביעה, פסק דין, פשרה, הוצאה לפועל, ולרבות הוצאות משפט, ועלויות הייעוץ המשפטי, הנובעים, במישרין ו /או בעקיפין, מהפרת התקנון ו /או מדיניות הפרטיות ו /או כל ממעשה ו /או מחדל של המשתמשים ו /או חברי המועדון. 
    6. 10.מבלי לגרוע מהאמור לעיל, בשום מקרה האחריות המצרפית של החברה, בעלי מניותיה הדירקטורים שלה, נושאי המשרה בה והעובדים שלה לפי תקנון המועדון לא תעלה על סך דמי ההצטרפות /הרישום למועדון ו /או 100 ₪, הגבוה מבניהם. העמלה ששולמה למעשה לחברה עבור עסקה כזו. 
    7. 10.אין בהגבלת האחריות בסעיף זה כדי לגרוע מהגבלה אחרת החלה על החברה בתקנון ו /או במדיניות הפרטיות ו /או בהוראות הדין. 

 

  1. שונות
    1. 11.מעבר להיותו של המועדון חלק ממועדון לקוחות דור אלון כאמור לעיל, החברה תהיה רשאית לחבור ו/או לעשות שיתופי פעולה עם מועדוני לקוחות אחרים לפי החלטתה ושיקול דעתה.    
    2. 11. כל מקום בתקנון זה שנעשה שימוש בלשון זכר יקרא גם כאילו נאמר גם בלשון נקבה.
    3. 11.ויתור או פעולה של המועדון לטובת הלקוח בניגוד לאמור בתקנון, הנה לפנים משורת הדין בלבד ולא תשמש או תיחשב כוויתור על האמור בתקנון זה. 
    4. 11.האחריות למימוש הטבות חבר המועדון במועדים הקבועים לכך חלה על חבר המועדון בלבד ומשכך לחבר המועדון לא תהיינה כל טענות ו/או תביעות ו/או דרישות כלפי החברה בכל מקרה חבר המועדון לא מימש את הטבות חבר המועדון.  מובהר כי החברה אינה מחוייבת ואינה אחראית במשלוח תזכורות ו/או הודעות מתאימות ללקוח בכל הקשור לחברות במועדון הלקוחות ו/או לשימוש בו ו/או למימוש הטבות מועדון הלקוחות. 
    5. 11.באחריות חבר המועדון בלבד לעקוב ולהתעדכן מעת לעת אחר שינויים ו/או עדכונים ו/או הודעות שתתפרסמנה בקשר עם תקנון מועדון הלקוחות ו/או עם חברותו במועדון הלקוחות, לרבות בכל פעם שחבר המועדון עושה שימוש בחברותו במועדון הלקוחות.  
    6. 11.במידה ויחולו תקלות אשר ימנעו באופן זמני מתן הטבות לחברי המועדון, תפעל החברה לתיקון התקלות בהקדם אולם לא יהיו לחברי המועדון טענות ו/או תביעות כלפי החברה בשל אי מתן ההטבות בתקופת התקלות והטיפול בהן. 
    7. 11.בכל מקרה של שיבושים ו/או תקלות ו/או טעויות מכל סוג שהוא במערכות ו/או בקופות ו/או במחשבים של החברה ו/או של מי מטעמה, אשר בעקבותיהם ניתנו לחבר המועדון ו/או מומשו על ידו הטבות שהוא אינן זכאי להן ו/או חלו טעויות בעריכת החשבון ו/או בסכום החיוב של חבר המועדון עבור הרכישה, ו/או בכל הקשור למימוש ו/או לצבירת נקודות אישיות, ככל שיהיו כאלו, החברה תהיה רשאית לבטל את ההטבות שניתנו לחבר המועדון ו/או לבטל את הרכישה שבוצעה ו/או לבטל את מימוש ו/או צבירת נקודות אישיות, ככל שיהיו כאלו, ו/או לדרוש מחבר המועדון החזר כספי ולשלם לחברה את הסכומים הנכונים המגיעים לחברה.    
    8. 11.החברה לא תישא בכל אחריות לכל תקלה ו/או נזק, מכל סוג שהוא, שייגרם ו/או עלול להיגרם למכשיר הטלפון של חבר המועדון (לרבות של המבקש להצטרף כחבר מועדון), לרבות בעת הרישום למועדון הלקוחות באמצעות קבלת קישור ייעודי לטופס הרשמה ו/או במקרה בו מכשיר הטלפון של חבר המועדון אינו תומך בטופס הרישום ו/או בקישור ו/או בתכנת הרישום, ולחבר המועדון ו/או למי מטעמו לא תהיינה טענות ו/או דרישות ו/או תביעות כנגד החברה ו/או מי מטעמה. 
    9. 11.בפרסומים ו/או הודעות ו/או דיוור של מועדון הלקוחות ייתכן ויוצג מידע מסחרי – פרסומי של צדדים שלישיים ו/או קישורים המובילים לאתרי אינטרנט שונים ו/או למידע מסחרי – פרסומי של צדדים שלישיים שמקורם יכול שיהיה מהחברה ויכול שיהיה מצדדים שלישיים שונים (להלן – "המידע המסחרי"). מובהר כי המידע המסחרי אינו מנוסח ו/או מועבר על-ידי החברה אינו בשליטתה והיא אינה מפקחת עליו, והוא נועד אך ורק לנוחיותם ולידיעתם של המשתמשים. כמו כן, אין בכך כדי להעיד על הסכמתה ו/או אחריותה של החברה למידע המסחרי ו/או כדי להוות ערובה לאמינותו, עדכניותו, תקינותו, חוקיותו וכיו"ב. החברה ו/או מי ממותגי המועדון מבהירים כי הדבר אינו מהווה המלצה ו/או חוות דעת, ועל כן כל הסתמכות על הצהרות, חוות דעת, הבעות עמדה, הצעות, עצות, אינפורמציה, שירות ו/או כל תוכן אחר במסגרת המועדון בכלל והמידע המסחרי בפרט שאיננו מטעמם נעשה בהתאם לשיקול דעתם המלא והבלעדי של המשתמשים ויתבצע על אחריותם בלבד, וכי החברה ו אינה מעורבת ביצירתו, עריכתו ו/או הפעלתו, ולכן ממליצה למשתמשים לקרוא בעיון את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות הרלוונטיים למידע המסחרי, ככל שקיימים, ו/או לפנות לבעליו בכל מקרה של טענה או בקשה בעניין. עוד מובהר, כי החברה אינה מתחייבת כי הקישורים לפלטפורמות דיגיטליות של צדדים שלישיים יהיו בהכרח פעילים. למשתמשים לא תהא כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד החברה בקשר עם כל מידע מסחרי הכלול במועדון בגין כל נזק ישיר או עקיף, הנובע משימוש ו/או מהסתמכות על המידע המסחרי. על המשתמשים לבצע בעצמם את כל הערכותיהם ובדיקותיהם לגבי כל מידע מסחרי . 

    תקנון זה וכל עילה משפטית הנובעת מהשימוש על פיו, לרבות תוקפן ופרשנותן של הוראות התקנון, יוכפפו לדין הישראלי בלבד וסמכות השיפוט הבלעדית של דבר ועניין הנוגע לתקנון ולשימוש על פיו תהא נתונה לבימ"ש המוסמכים במחוז תל אביב.

מה בסל?
המלצות החלפה
הסל הזה לא ימלא את עצמו, You know ...
Empty Cart
קופונים ונהנים
קופונים אישיים

באיזור זה אפשר למצוא את כל הקופונים לקניות באתר. רוב הקופונים פה נבחרו בשבילך

לא תמיד אפשר לממש את כולם יחד, אבל כדאי לנסות.

זה גם המקום באתר להכנסת קודי קופון נוספים ושוברי מתנה שנחלק מפעם לפעם.

!Enjoy

יש לך קוד קופון/ שובר מתנה ?
מחירים ומבצעים נשמרים למשך 7 ימים מיום הקנייה

חסכת

₪0.00

חברי מועדון חוסכים עוד
₪0.00
אפשר להרשם בתהליך התשלום בקופה